Geen stress meer over openstaande facturen
Schakel gerust Payt in als je klant niet wil betalen. Ondanks dat we in Nederland uit de recessie zijn, komt het nog steeds voor dat een klant – aan wie je een trouwe dienst hebt geleverd – niet kan of wil betalen. Payt biedt je als ondernemer de mogelijkheid om je klant op een laagdrempelige manier te herinneren aan de openstaande facturen, waarbij je zelf grip houdt op het proces. Inmiddels is Payt uitgegroeid tot een volledig platform dat bewezen successen heeft behaald.
Wij adviseren je om tijdens de eenvoudige sign-up ook je facturen via Payt te laten versturen. Dit zorgt voor een herkenbare en uniforme werkwijze. Zo is er bij elke factuur al direct een iDEAL-betaalknop aanwezig, en kan je debiteur reageren op de factuur.
Wanneer je je dossier eenmaal hebt ingericht, herkent Payt automatisch naar welke debiteuren een factuur gestuurd moet worden en op welke momenten en manieren een herinnering moet worden verstuurd. Hier houd je zelf de controle over.