De arbeidsmarkt staat onder druk. Het aantal beschikbare arbeidskrachten daalt, terwijl het werk er niet minder op wordt. Tegelijkertijd zien we dat repetitieve taken steeds minder populair zijn onder medewerkers. In die veranderende werkelijkheid biedt Artificial Intelligence uitkomst. Met behulp van AI kun je als organisatie méér werk verzetten met een kleiner, hooggekwalificeerd team. De AI-functionaliteiten binnen Payt zijn ontworpen om jouw werk eenvoudiger te maken. De AI-modules worden doorlopend doorontwikkeld en uitgebreid. Hieronder de opties die nu al beschikbaar zijn.
- Betaalvoorspelling
Wil je weten wanneer een factuur waarschijnlijk betaald gaat worden? Dat kan met de ‘betaalvoorspellingsmodule’ van Payt. AI kan enorme hoeveelheden data verwerken en daar een voorspellingsmodel voor maken. Op basis van deze voorspelling kun je automatisch actie ondernemen:- Herinneringen eerder of juist later versturen
- Versneld schakelen bij risicovolle facturen
- Automatisch bellen met een debiteur
- Labellen
Elke dag komen er duizenden berichten binnen bij onze klanten. AI helpt deze berichten automatisch te labelen, zo kun je sneller sorteren, archiveren of opvolgen. Denk bijvoorbeeld aan labels zoals:- Vragen over facturen
- Verzoeken tot betalingsregelingen
- Bevestigingen van betalingen
Wil je een betalingsregeling door de AI-werker laten afspreken met jouw klant? Ook dat is mogelijk.
- Even een belletje
Het gebeurt steeds vaker: een verzonden factuur komt niet aan omdat deze in de spamfolder van de klant belandt. Dat vertraagt de betaling onnodig. Met de AI-werker van Payt los je dit gemakkelijk op. De AI-werker belt de klant op en helpt bij het terugvinden van de e-mail én zorgt dat jouw e-mailadres wordt gewhitelist zodat toekomstige facturen meteen in de inbox binnenkomen.- Bevestigen dat een email is ontvangen
- Helpen bij het whitelisten
- Bijzonderheden uit het telefoongesprek worden als notitie op je dashboard weergegeven
Je vraagt deze modules aan via de servicedesk.