Over de koppeling van Simplicate met Payt
Met de integratie van de software van Simplicate en Payt is het mogelijk om de verstuurde facturen vanuit Simplicate geautomatiseerd door te zetten naar Payt. Payt neemt vervolgens het debiteurenbeheer over en start indien nodig een (pre) incassotraject. In Payt stel je simpelweg eenmalig in na hoeveel weken je geautomatiseerde herinneringen wilt versturen. Door de koppeling met je bank wordt automatisch gecontroleerd of de betaling is voldaan binnen de aangegeven betaaltermijn. En is dat niet het geval, dan verstuurt Payt dus de door jou ingestelde herinneringen.
Nadat je klant zijn factuur vanuit Simplicate heeft ontvangen, zorgt Payt automatisch (en namens jou) voor een strakke opvolging, waardoor je in de meeste gevallen al binnen enkele dagen over je geld beschikt. Simplicate houdt de betaalstatus bij en Payt doet het verdere werk. Bovendien mag je de bij jouw klant in rekening gebrachte incassokosten zelf houden. Er wordt je dus veel werk automatisch uit handen genomen. En: je communiceert heel eenvoudig met klanten over (openstaande) facturen via een online dossier waar zowel jij als de klant op in kan loggen en kunt reageren. Wel zo prettig! Alle klanten van Simplicate kunnen de integratie met Payt eenvoudig (en gratis!) via de instellingen van Simplicate activeren.
Over Simplicate
Simplicate is een snelgroeiende software scale-up met kantoren in Groningen en Amsterdam. Met gebruiksvriendelijke CRM- en projectsoftware maken zij al sinds 2015 meer dan 1.300 dienstverleners succesvoller, door de meest efficiënte flow van eerste klantcontact tot en met factuur. Hun klanten vergroten hun succes door tijdsbesparing, efficiënt werken, de juiste inzichten en gelukkigere medewerkers.